UTAN MIN RING

skrivet: 2009-12-01 ♥ 20:57:08

Hela dagen har varit upp och ner. Jag har nämligen varit utan min kära Thomas Sabo-ring som jag alltid har på mig. Allt kändes jättekonstigt. Haha. Anledningen till att jag inte hade på mig ringen var faktiskt inte att jag glömt den utan att jag skulle göra en sak på eftermiddagen och därför inte ville tappa ringen eller att få den stulen; nämligen registrera mig på ett gym! Jag som hade gymnastikfobi i flera år i skolan, jag har varit på gymmet idag. Och det var faktiskt kul! Jag var där med Ender och vi cyklade och tränade crosstrainer. Jag tycker verkligen om att röra på mig eftersom jag sitter stilla på jobbet så nu ska jag göra det till en vana att gå dit så ofta jag kan! Jag är stolt tjej idag!

Ikväll ser jag på Desperate Housewives och målar naglarna i Silver Purple från Dior. Imorgon måste jag skicka tillbaks en bok som jag inte vill ha men glömt avbeställa. Typiskt mig.


Jag och Ender på studiebesök i fredags


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal