Alla hjärtans dag.

skrivet: 2009-02-14 ♥ 18:30:15
Välkomna till min blogg! Jag heter Sara och är 22 år. Jag bor i Lidköping tillsammans med min pojkvän Niklas och våra tre hundar. Jag kommer att lägga upp bilder på alla så småningom men idag är det alla hjärtans dag och jag ska baka chokladbollar som jag ska överraska Niklas med när han har vaknat (han sover för han ska jobba inatt). Hoppas de blir goda! 

Jag kommer att ändra om på sidan ganska mycket nu i början tills jag trivs med layouten. Om ni har några bra förslag får ni gärna dela med er!

Kommentarer
Camilla:

Åhh vilka fina havrebollar! Dessutom vet jag att de är jättegoda. Så Niklas blir säkert glad! Kram

2009-02-15 ♥ 19:30:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal