Bokrea.

skrivet: 2009-02-24 ♥ 20:14:05
Idag började bokrean. De flesta har nog köpt en bok idag inklusive jag själv. Jag hade bestämt att inte köpa några böcker för jag har alldeles för många som jag knappt aldrig ens tittat i men jag kunde inte hjälpa att gå dit. Jag såg nämligen två böcker igår som jag ville köpa; en bok om blommor på balkongen och en om orkidéer. Först gick jag in på Åhléns och där hittade jag två böcker om orkidéer (en var den jag såg igår). Eftersom balkongboken inte fanns där gick jag vidare till Bokhandeln och där hittade jag fem böcker till. Typiskt. Men det är bäst att passa på! Det finns sällan bra böcker om blommor i affärerna. Bokrea är bra! Det enda negativa är alla människor som ska trängas och puttas. Man kan väl säga ursäkta och le lite istället för att bara ånga fram och ställa sig i vägen för alla andra! Skärpning.

Efter all bokshopping tog jag och Niklas oss varsin semla på Söderströms Konditori. Deras semlor är ganska goda men jag gillar inte mandelbitarna som är i. Konditoribageriet på Skaragatan har bäst i år!









Nu har jag så många böcker så jag inte riktigt vet var jag ska ställa dem. När jag köpt hus ska ha ett rum för saker jag köper men inte hunnit använda, typ kläder, böcker, skor, smycken, prydnadssaker, kuddar etc. Bra idé va?

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal