Rolig dag.

skrivet: 2009-02-16 ♥ 17:13:47

Idag har jag jobbat. Jag jobbar på ett gjuteri som tillhör Vestas, ett danskt företag som tillverkar vindkraftverk till hela världen. Förra året omsattes över 6 miljarder euro. Jag har hand om leveranser och certifikat till våra gjutgods som vi tillverkar. Det är ganska roligt att jobba där faktiskt. Just idag har jag städat och gjort fint på mitt kontor.

Efter jobbet cyklade jag och min rosa cykel hem till min mamma. Vi skulle fira alla hjärtans dag i efterskott och jag skulle få middag. Det blev supergoda köttbullar med potatismos, morötter och lingonsylt. Till efterrätt serverades blåbärspaj med vaniljsås. Mums! Gissa om jag är mätt just nu. Vi öppnade presenter också såklart! Jag fick två jättefina hjärtan i silver som man kan hänga från taket. Vi har små "ihåliga fönster" i vår lägenhet som jag ska hänga dem i. Och så fick jag en Aladdinask med hjärtan. Den är nästan uppäten nu, det är så gott! Mamma fick en nallebjörn av mig. Hon blev jätteglad för den. Nu myser vi i soffan. Snart är det dags att bege sig ut i kylan igen och åka hem.


Mitt skrivbord


Hylla med pärmar och brevkorgar


Mammas goda köttbullar!


Aladdin-hjärtan och silverhjärtan




Min present till mamma


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal