SNÖ!

skrivet: 2009-02-19 ♥ 20:07:31
Idag har det snöat. Det var så fint när jag tittade ut genom fönstret, stora flingor som föll sakta från himlen. Jag älskar snö, det är så mysigt och fint. Och genast när jag ser att det snöar blir allting extra roligt och jag känner mig jätteglad. I eftermiddag tog jag med mig min pulka och gick ut tillsammans med Niklas och vår yngsta hund Attila. Han fyller två år om en månad ungefär. Jag har inte åkt pulka på jättelänge, det har inte varit pulkavinter på ett tag här men nu var det perfekt väder. Det var jätteskoj att åka. Attila tyckte också att det var roligt. Vi försökte träna honom att dra mig men det ville han inte.

Nu på kvällen har jag haft lite tjejtid också. Jag har duschat och smörjat in mig i min favoritdoft för tillfället, nya Chloé, samt gjort manikyr och pedikyr. Idag blev det nagellacket I'm indi-a mood for love från OPI. Jag tycker att deras nagellack är de bästa och de har mest varierande färger.








Snö från mitt fönster

 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal