Städning och manikyr.

skrivet: 2009-02-26 ♥ 21:03:12
Idag efter jobbet åkte jag till min sjukgymnast. Jag kunde inte riktigt slappna av under övningarna, jag har nog lite för mycket att tänka på just nu antar jag. När jag kom hem kunde jag inte träna för det får man inte göra efter akupunktur så jag städade istället (kanske inte heller så bra att göra men det behövdes). Nu har jag gjort manikyr och sitter och väntar på att nagellacket ska torka så jag kan gå och lägga mig. Niklas har köpt några böcker på bokrean idag. Den ena är en bok med fotografier på hundar i svartvitt. Det är roliga bilder som man blir på bra humör när man tittar på. Jag tänkte kika i den innan jag somnar. Imorgon kommer att bli en jobbig dag.


Veckans nagellack: Catherine the grape


Kommentarer
Mia:

Jag ska oxå gå på akupunktur om jag slipper att städa.

2009-02-26 ♥ 22:41:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal