Vilken tråkig dag!

skrivet: 2009-02-18 ♥ 19:57:39

Hej!
Idag har jag haft en jättetråkig dag. Jag har haft ont i huvudet hela förmiddagen så efter lunch fick jag åka hem från jobbet. Efter att ha sovit till Harry Potter och hemligheternas kammare i två timmar mådde jag lite bättre. Då kände jag för att laga mat vilket händer kanske en-två gånger i månaden. Men jag vet inte om man kan kalla det jag gjorde för att laga mat egentligen, det blev makaroner och köttbullar. Köttbullarna värmde jag bara i stekpannan och hällde i lite extra grädde till såsen (jag fick med mig några från mamma i måndags). Makaronerna gjorde jag i och för sig själv så det är jag väl stolt över. Jag tog tyvärr ingen bild men det blev rätt så gott. När jag ändå skriver om mat kan jag ju lista mina favoriträtter, ej i godhetsordning;


· Kycklingfilé i ugn med ris och sås


· Niklas köttfärssås med pasta eller ris


· Niklas lax med potatis och hollandaisesås

(Nej, inte mat-Niklas)

· Köttbullar med potatis eller potatismos, morötter och lingon


· Tacos


· Potatisgratäng med fläskfilé


· Kycklingtoast på Henrys café


· Pannkakor


· God restaurangmat




Jag råkade ha en bild på kycklingtoast från Henrys café.


Så här glad är jag när jag går på restaurang!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal