Vilken psykopat!

skrivet: 2009-07-16 ♥ 17:43:40
Jag sitter i soffan och tittar på en dokumentär om Thomas Quick. Han är ju fullkomligt sjuk i huvudet. Jag tror inte att han är kapabel till att begå ett planerat mord, han bara tror att han har gjort det. Eller så har han en aggressiv personlighet inom sig som dyker upp och hjälper honom när det väl behövs. Han har inga konkreta bevis till sina gärningar, hans beskrivningar är helt felaktiga och när han får reda på hur det egentligen ligger till ändras historien för att passa bättre. Nej, jag tror helt enkelt att poliserna vill få fast någon skyldig och trots att han beskrev ett offer som blond när hon var närmare svart i håret vill man ha en snabb dom och då faller den på psyksjuke Thomas. Sjukt!


Bilden är lånad


Kommentarer
Linn:

Sv: haha jag vet, de gör jag. det är livsfarligt :P

2009-07-16 ♥ 19:15:31
blogg: http://imunwritten.blogg.se/
calan och anwen:

påminner om en kollega!

2009-09-10 ♥ 17:03:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal