090608

skrivet: 2009-06-08 ♥ 20:29:38

Vilken dålig uppdatering idag! Men jar har faktiskt haft bra anledningar. Jag har haft fullt upp hela dagen. Efter jobbet gick jag till körskolan. Jag var jättenervös men hade bestämt mig för att det skulle gå bra och det gjorde det också. Jag körde runt inne i stan och ut till Råda (för er som vet vad det är) och där tränade vi dragläge. Det gick verkligen jättebra bortsett från några motorstopp och att jag var alldeles skräckslagen inombords. Jag blir så stolt över mig själv när jag klarar av något som jag egentligen är rädd för och helst vill springa hem och gömma mig under täcket när jag ska sätta igång. När jag hade kört klart köpte jag plastfickor, register och en ny almanacka på Bokhandeln och innan jag cyklade hem hälsade jag på Christina, Sara och Conny på mitt extrajobb. De är så himla roliga och alltid glada, de känns lite som en andra familj till mig när jag är hos dem. Snällare människor får man leta efter!

När jag kom hem hade jag fått rolig post; min spikmatta som jag beställt, ett avi om ett paket som kan hämtas ut imorgon och ELLE. Jag blir alltid lika glad när jag får post till och med för räkningar. Nu ikväll har jag hunnit med att pyssla lite med mina plastfickor, ta ett varmt bad med peeling, snabbtitta igenom ELLE och nu tänkte jag lägga mig på spikmattan och sedan sova, alltså efter jag är klar med spikmatta, inte medan jag ligger på den. Jag har så mycket på gång just nu som jag vill göra men jag kan inte göra allting samtidigt. Jag skulle behöva en ledig dag så jag kommer ikapp mig själv! Å andra sidan är det roligt att alltid ha något att göra speciellt när man är ensam hemma varje kväll.


Min spikmatta, nya kalender, plastfickor och register
Min nya rosa kalender

ELLE - exklusivt omslag bara för oss prenumeranter

Bad, som vanligt hade jag spolat upp för varmt vatten


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal