090611

skrivet: 2009-06-11 ♥ 21:07:22

Vad sent det blev idag. Vi har sett på två Prison Break-avsnitt precis. Det är så himla spännande just nu, egentligen ville jag fortsätta titta men jag måste gå och lägga mig.

Idag har jag kört bil som en dåre, varit i affären och handlat och ätit en glass. Jag duschade när jag kom hem och gjorde manikyr, nu är naglarna cerise i It's all greek to me från OPI. Jag tänkte tagit en bild på dagens outfit men jag glömde bort det totalt, förmodligen för att jag var så skärrad efter min biltur. Niklas lagade min favoritmaträtt efter manikyren, köttfärssås med ris denna gång. Det var supergott! Jag har inte ätit riktig, lagad mat på en vecka tror jag. Min mage måste vara glad och nöjd just nu.

God natt!

Mums!



It's all greek to me från OPI



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal