090613

skrivet: 2009-06-14 ♥ 10:44:55
Det blev inga inlägg igår, jag hade fullt upp hela dagen och aldrig ro att sätta mig framför datorn. På kvällen var jag hos Mia på sommarfest en stund och åt god pastasallad med vitlöksdressing. Vi satt ute på deras altan, det var mysigt men lite kyligt. Dumma sommar! Vi åkte hem redan vid 20.30 för hundarnas skull. Jag övningskörde dit och hem också, det gick jättebra. Jag har ÄNTLIGEN förstått kopplingen. Det tog ett tag men nu kommer allt att gå så mycket lättare. Vi ska åka och träna dragläge i en backe nu på förmiddagen. Imorgon har jag körlektion kl. 16.05 och då tänker jag minsann inte få motorstopp en enda gång.


Festklädsel:
Topp från Paris, Kate and I (MQ)
Svarta byxor från Acne
Skor från DNA
Smycken från Thomas Sabo
Klocka från Guess
Väska från Chanel


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal