090621

skrivet: 2009-06-21 ♥ 20:20:47
Jag och mamma sitter i soffan och ser på Indiana Jones 4,. Vi har precis vräkt i oss en Pringlesburk och en påse med kinapuffar. Käkarna måste ju också få motion. Jag har haft en väldigt lugn dag idag, jag har varit för trött och slö för att göra någonting. Det är bra med sådana dagar ibland. Jag längtar verkligen till min semester när jag är på sådant humör. Det ska bli så skönt att vara ledig i en hel månad. Hela min kropp säger till mig att den inte vill jobba mer just nu. Men jag har bara tio jobbdagar kvar. Imorgon börjar nedräkningen.


Man får frossa ibland!


Kommentarer
Linda:

Hej igen!



Efter lite bläddrande neråt så har jag förstått att du också haft en trevlig midsommar :) Och glömde ni jordgubbarna? :O Det var värst. Jag fick mina trots allt. Några andra hade visst bestämt sig för att delta i hysterin, så 5 liter stod på vårat midsommarbord. Mysigt! Jag hade också den bästa midsommaren, ever. Inget antiklimax alls faktiskt.



Åh, låter som ett ganska trevligt jobb faktiskt. Jag längtar också efter kontorsverksamhet ibland, långt bort från massa människor ;) Men, butiken är smått fantastisk faktiskt. Så jag trivs.



Vi bor på Esplanaden. På tal om liv och rörelse. Hehe. Det finns en del här också. Trafikerad gata. Men jag lider sällan av det, förutom när soliga och lugna dagar i trädgården stryks på listan.



Nu ska jag lägga huvudet på kudden.

Hoppas du får en bra start på veckan!

Kram

2009-06-21 ♥ 23:39:50
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal