090625

skrivet: 2009-06-25 ♥ 20:50:50
Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med Niklas. Vi lunchade i Småtbåtshamnen med mat från Mellbygatan. Det var gott som vanligt. Sedan solade vi på en filt tills det var dags att åka tillbaka till mitt jobb. Jag jobbade någon timma till och sedan var det dags att sluta. Då mötte jag upp Niklas igen och vi gick till stan för att shoppa lite. Niklas köpte en ny kameraväska till alla våra objektiv och jag köpte lite kläder som jag lägger upp bilder på imorgon! Jag köpte även två t-shirtar till N iklas i present och han hittade en skjorta som han passade jättebra i! Nu har vi precis ätit jordgubbar med glass (det är så gott!) och nu ska vi snart lägga oss i sängen och se på en film. Niklas har äntligen semester och då trivs jag. Visst, mina rutiner blir helt förstörda men vad gör det när man har lite sällskap för en gångs skull! Och just idag kom jag hem till en nystädad lägenhet till exempel. Det är aldrig fel!


Min goda lunch

Jordgubbar med vaniljglass. Mums.

Veckans nagellack: Fransk manikyr med OPI:s Alpine Snow och Princesses Rule!


Kommentarer
Linda:

Oj, vilken mysig dag ni verkar haft. Jag har nöjt mig med några timmar i trädgården och lite grill nu på kvällskvisten. Inte illa det heller visserligen. Ledighet är inte alls fel.



När det gäller jobb och framtid så håller jag tummarna för att vi båda hittar vår grej. Jag har sökt till universitetet till hösten och önskar nu att kommande 2-3 veckor kommer gå supersnabbt så jag kan få besked. Vi får se hur det blir :)



Åh, men då tycker jag verkligen att vi ska ses snart. En fika på någon filt i detta härliga väder (om det håller i sig) kanske vore något! Jag har fullt upp i helgen plus kommande vecka med både barndop och en skåneresa. Men sen har ju du semester så det kanske vore något? Vi kan fördriva en av dina lediga eftermiddagar :)

2009-06-25 ♥ 22:41:22
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal