090628

skrivet: 2009-06-28 ♥ 19:05:55
Eftermiddagen har gått åt till att fixa på balkongen. Jag började med att plocka bort vissna blad och blommor och insåg då att en storstädning vad nödvändig. Så jag torkade bort allt gult pollen, gjorde allt blommor fina, sopade golvet och möblera om lite. Det blev jättefint när jag var klar. Jag mår som bäst när jag precis storstädat och sedan sätter mig i det rummet och bara tittar mig omkring!


Ena sidan av balkongen

Andra sidan
Min smultronplanta är full med blommor :)

Jag köpte snäckor idag. Det blev fina på balkongsbordet.

Vi åt middag härute. Jag åt omelett, champinjoner, gurka och tomat.


Kommentarer
Linda:

Gud så mysigt det ser ut. Du verkar ha det väldigt fint :)



Jag har sökt in till socionomprogrammet på Göteborgs universitet. Tanken med Göteborg är att det är pendelavstånd och bra förbindelser. Jag vill inte flytta. Så nu är det bara att invänta besked :)



Jag hoppas att du har haft en härlig helg och att du får en bra start på veckan imorgon. Snart semester. Jag styr kosan mot Skåneland på tisdag. Ska bli skönt med ett avbrott och lite distans. Vi ses snart då :)



Kram!

2009-06-28 ♥ 19:36:42
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Malin/Ungdomsbloggen:

Hej där!



Har en fototävling i min blogg denna vecka, kika in den, fina priser att vinna! ;)



Kram fr ungdomsbloggen

2009-06-28 ♥ 19:38:25
blogg: http://teens.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal