Äntligen sol!

skrivet: 2009-06-14 ♥ 10:55:23
Idag är det soligt! Det känns som flera månader sedan. Jag sitter på balkongen och fryser under en filt men det är så mysigt att kunna vara här ute på morgonen. Solen lyser på mina armar men inget mer. Vi har ätit frukost här idag. Det är nog det bästa jag vet med att vara ledig. Man sitter ute bland alla vackra blommor, lyssnar på fågelkvitter och pratar sådär extra tyst och lugnt med varandra för att inte störa de andra grannarna. Några humlor flyger förbi emellanåt och Colin och Attila ligger på golvet och blundar. (okej, när vi äter sitter Colin bredvid och tigger men nu ligger de ner och sover)

Jag har, som vanligt, rätt mycket att göra idag men jag ska nog försöka sitta här så länge som möjligt.


Frukost

Får jag smaka?

Attila är för stor för sitt eget bästa

Kolla in min penséplanta!

Fjärilslavendel doftar ljuvligt gott!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal