Födelsedagsfirande hos mamma

skrivet: 2009-06-23 ♥ 22:27:50
Nu sitter vi, jag och mamma, i soffan och äter godis. Vi har haft en jättemysig eftermiddag tillsammans. Jag åkte hit efter jobbet. Då var mormor här också. Vi lämnade paket och åt bakelse. Jag gav mamma ett fint halsband och så fick hon välja en Lisebergsresa med en övernattning eller en spadag (med mig). Det ser ut som att det blir en Lisebergsresa just nu. Kul! Vi var ute i trädgården med Colin en stund efteråt och solade. Sedan var det dags att gå in och duscha och göra iordning oss för ett restaurangbesök. Jag fick sminka både mig själv och mamma, det var kul! Vi såg likadana ut och så hade vi samma parfym på oss också. Vi satte oss ute när vi kom till restaurangen fast i skuggan. Vi beställde in vitlöksbröd med chili-aioli till förrätt och sedan åt mamma black and white och jag åt en pastarätt med fläskfilé, grönsaker och tomat-gräddsås. Det var gott men lite starkt. Tur att jag hade en karaff med vatten. Efter maten var vi så mätta att vi knappt orkade gå men jag tvingade med mamma till älven där vi satte oss på en soffa i solen. Mysigt! Nu ska vi se på Morden i Midsomer och äta godis!


God bakelse

Kaffe

Bukett mamma fick av mig

På restaurangen

Förrätten, vitlöksbröd med chili-aioli

Vid älven

Mamma och jag

Jag

Sommarfötter


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal