Glad midsommar!

skrivet: 2009-06-19 ♥ 10:08:14

Hej och god morgon!
Jag har precis ätit en supergod frukost med fil, flingor och JORDGUBBAR! Ja, ni läste rätt, jag fick tag på jordgubbar och de var inte ens på väg att ta slut när jag kom dit strax efter halv nio. Jag kunde såklart inte hålla mig till efter middagen så det fick bli några nu till frukost också. Det är ju så gott! Jag har hunnit med en stunds motion och lite dammsugning också och nu är det dags att hoppa in i duschen och göra mig iordning. Jag ser faktiskt fram emot denna midsommarafton. Jag har inte haft så många roliga sådana på sistone men idag känns det som att trenden kommer att vända. Det smyger fram lite oroväckande mörka moln på himlen utanför mitt köksfönster men det gör ingenting! Jag har redan ställt in mig på att det kommer att ösregna så allt annat bli en bonus!

Vad ska alla hitta på idag?

Min goda frukost


Kommentarer
Camilla:

Önskar husse, matte å alla vovvsen en trevlig och glad midsommar. Kramar från mej!

2009-06-19 ♥ 11:20:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal