Min midsommarafton

skrivet: 2009-06-20 ♥ 10:44:56
Vilken rolig midsommarafton jag hade igår! Det var den roligaste hittills, eller den enda roliga rättare sagt sedan jag träffade Niklas. På förmiddagen åkte vi till Stadsträdgården där jag fotograferade några av mina favoritmotiv; växter med regndroppar på (jag lägger ut några bilder därifrån lite senare). Efter en liten fördrink hemma med Niklas gick vi hem till Jimmy och började fixa iordning inför middagen. Oturligt nog blev det inte mat förrän 19.00 och då var jag riktigt hungrig men det gjorde ingenting för det var så himla gott! Jag har nog aldrig ätit så mycket lax förut. Niklas är bäst på att laga mat. Sedan spelade vi kubb och Guitar Hero hela kvällen.

PS. Kan ni tänka er, efter allt mig tjat om jordgubbar så GLÖMDE VI BORT att äta dem. Vid typ 23.00-00.00 var det någon som kom på att vi hade jordgubbar och glass. Typiskt!


Jag tvingade Niklas och Jimmy att sopa bort alla spindelnät och göra fint på uteplatsen.

Biffen (i svart) och David (i vitt) borstar färskpotatis.
 
Niklas lax

Från vänster: Niklas, Jimmy, Biffen, Johanna, David och Attila

Jag

David, Niklas och Jimmy

Jag och Biffen

Jag och Johanna hittade en rolig gunga innan vi skulle gå hem!


Tack för en rolig kväll, allihop!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal