Nya gardiner = storstädning

skrivet: 2009-06-14 ♥ 19:33:21
Idag kom mamma hem till mig för att hjälpa till att sätta upp mina nya gardiner. Men tydligen så måste man tvätta fönstren innan man byter dem. Så himla typiskt. Skämt åsido, det behövdes verkligen och det blev skinande rent efteråt och jag tyckte att gardinerna blev jättefina! Vi städade sedan resten av köket och ställde iordning alla växter och ljuslyktor. Det blev så fint. Nu har vi ett fint rum och tre rum kvar att storstäda, mamma. :) Det är faktiskt roligare att städa när man är två! Speciellt när man ska inreda och göra om lite, då kan man hjälpas åt att hitta på bra idéer.


Växterna duschades

Såhär blev fönstret. Bilden är lite mörk tyvärr.

Bänken med växter, lampa och brödrost

Colin städar på sitt sätt


Kommentarer
Mamma:

Nää du...nu har jag gjort mitt. Du får ta Colin till hjälp. Fast om du ber snällt så kanske :) Det blev fint i fönstret tycker jag. Snygga gardiner JAG sytt till Er. Kram kram!

2009-06-14 ♥ 22:11:00
niklas:

ni har varit jätte duktiga idag. det var väldigt trevligt att komma hem till ett rent och fint kök. kram på er.

2009-06-14 ♥ 23:42:34
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal