Pyssel

skrivet: 2009-06-07 ♥ 19:40:10
Idag kom jag på en jättebra idé. Jag är en sådan där person som samlar på mig alla former av tidningar för att de kan vara bra att ha i framtiden eftersom de innehåller några bra tips, fina bilder eller roliga texter. När jag var ute och gick med Colin kom jag på att jag kan riva ur alla sidor som jag tycker är intressanta och sätta in i plastfickor i en pärm och sortera efter inredningstips, recept osv. Jag blev jätteglad över min idé och skyndade mig hem för att sätta igång. Nu har jag massa sidor som jag ska göra i ordning. Imorgon ska jag gå till Bokhandeln och köpa klara plastfickor! Det är så roligt att pyssla! Jag hittade även några tidningar som jag ska klippa ut fina bilder ur och sätta på en dreamboard.


Colin hjälper alltid till när jag pysslar


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal