Rea på MQ!

skrivet: 2009-06-10 ♥ 18:57:57
Idag passade jag på att ta en titt på MQ innan jag åkte till jobbet kl. 07.00, de hade tjuvstart på rean för sina kundklubbsmedlemmar. Jag ville inte vara där prick 7.00 eftersom jag trodde att det skulle vara helt tomt så tidigt på morgonen men det var fullt i hela affären när jag kom typ 7.05. Då slapp jag bli uttittad som jag trodde först att jag skulle bli. Jag hittade faktiskt några fynd i min storlek och gick därifrån nästan en tusenlapp fattigare men man får ju passa på när man hittar något snyggt för endast halva priset! Jag funderade på en rolig sak om storlekar. Jag köpte fyra plagg idag, tre av dem är i olika storlekar! En 34, två 36 och en 38. Konstigt att man kan ha så många olika storlekar fast på olika plagg. Eller hur? Så man ska inte bli förskräckt bara för att man kanske har en "stor" storlek på någonting man provar, ett annat plagg kanske passar lika bra i två storlekar mindre! Tänk på det när ni står i provhytten!


En svart topp och en aprikos kofta

Axelbandslös överdel från Paris, Kate and I

Rosa jacka från Esprit


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal