Tre saker jag inte kan leva utan

skrivet: 2009-06-26 ♥ 18:32:57


Min ögonkräm från Dior. Motverkar mörka ringar, svullnader och jämnar ut fina linjer. Att börja i tid är aldrig fel!


Eight Hour Cream från Elizabeth Arden. Denna produkt borde alla ha i sina badrumsskåp, tjejer som killar! Fungerar mot precis allting. Jag använder den oftast på läpparna eller om jag har någon torrfäck. Den kan användas överallt - du kan till och med putsa skorna med den!


Glasfil. Den bästa nagelfilen du kan hitta! Du kan fila fram och tillbaks utan att nageln skadas, du kan fila på huden kring nageln om den är torr och vass och den är enkel att göra ren! Spola av eller stoppa i diskmaskinen så är den som ny!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal