Kenza hade en rolig lista!

skrivet: 2009-06-09 ♥ 19:27:24
1. Hur gammal är du om fem år? 27 (!)
2. Vem var den sista du träffade? Andreas
3. Hur lång är du? 167,5
4. Vilken var den senaste film du sett? Mirrors
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Något med att jag legat på min spikmatta till mamma. 
7. Vad är dagens planer? Ligga på min spikmatta och sedan sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag sms:ar nog helst.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Jag har inte träffat min pappa på 12 år, de har aldrig varit gifta.
10. När såg du senast din mamma? På mors dag.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 05.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag har ju "hittat" mina tre katter på internet som jag sedan tingade och köpte, så ja.
14. Vilken är din favoritplats? I soffan kanske.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte men jag hoppas att jag är glad.
17. Vad skrämde dig som barn? Att det skulle börja brinna.
18. Vem fick dig att skratta senast? Andreas berättade en sak om någon så jag antar att någon fick mig att skratta.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid med kläder! T-shirt och trosor typ.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, usch!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Om sanningen ska fram så är jag väldigt osocial
27. Vilken är din favoritglass? Choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig ett fake-körkort så jag slapp övningsköra.
29. Tycker du om kinamat? Ja, det är gott ibland.
30. Tycker du om kaffe? Nej, men det går bra att dricka om man är hungrig och i kombination med bullar och fikabröd.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller o'boy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, bara det är en av sidorna.
33. Kan du spela poker? Ja, rätt hyfsat
34. Tycker du om att mysa? Mysa är mitt andranamn!
35. Är du en beroendemänniska? Om jag är!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, ingen.
37. Vill du ha barn? Ja men bara ett i så fall.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska, lite ryska, spanska och franska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och väskor eller kanske blommor
42. Äger du dyra smycken? De kostar nog ganska normalt, många var gåvor så jag vet inte vad de kostade.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, jag tycker inte om att förlora kontrollen.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas o'boy och rån. (Inte ett helt glas alltså utan jag drack ur glaset)
45. Vem är den roligaste människan du känner? CALAN!
46. Välj ett ärr på din kropp? En klasskamrat skar mig i armen på en bildlektion första året på gymnasiet.
47. Vad har du för ringsignal? En söt som fanns på min mobil.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en del saker som mormor specialsytt!
49. Flirtar du mycket? Inte medvetet!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i vardagsrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Byta olja? Jag får nog svara nej på den, fråga igen imorgon när jag har läst i boken!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, såklart inte
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag tror det var Brott och Straff, nu håller jag på med Mein Kampf.
54. Läser du dagstidningen? Nej men jag tittar gärna på bilderna.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, ELLE och korsordstidningen Knep & Knåp.
56. Dansar du i bilen? Bara till Enders favoritlåt och Ulf-låten!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag lyssnar bara på P3!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett Mordernummer jag skulle backflusha.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som hittat till min blogg idag!

Kommentarer
♥ C h i i b i:

Svar: Haha. ^^



Min hund är en hona, din? ^^

2009-06-10 ♥ 12:01:33
blogg: http://chiibis.blogg.se/
Jennyh ♡:

99kr år :) så billigt o bra!

2009-06-10 ♥ 13:38:22
blogg: http://jennyh.se
mathilda:

tack såmycket :D

2009-06-10 ♥ 15:42:17
blogg: http://luxueuse.blogg.se/
Gulle:

jag lånar din lista :=)

2009-07-20 ♥ 20:29:41
blogg: http://gulles.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal