07.16

skrivet: 2009-03-01 ♥ 07:22:23
Klockan är 07.16, lägenheten är städad (golven torkade två gånger och dammsugna en gång), disken står och torkar och jag har duschat och ska plocka fram lite god frukost till mig och Niklas som jobbat natt. Så slutar historien, den började inte lika lyckligt.

04.00 väckte min hund Colin mig och ville gå ut. Han hade diarré. Efter att ha tvättat honom i rumpan efter promenaden upptäckte jag att varenda rum var fullt med små och stora bajsklickar. Usch! Jag fick tvätta och skura, sedan dammsuga och sedan torka alla golv grundligt och mellan det var jag och Colin ute två gånger till... Sedan somnade han äntligen.. och nu sitter jag här. Men jag är ganska pigg ändå efter fyra timmars sömn. Ska man gå och lägga sig då eller ska man lägga sig tidigt ikväll istället?

Jag tar en sak i taget, frukost först.


Kommentarer
Thomas:

Oj jäklar låter inte som nån höjdarmorgon ,trevligt iofs att ha hunnit med så mycket så tidigt även om allt kanske inte var meningen =) ha en fin dag

2009-03-01 ♥ 14:42:03
Camilla:

Hoppas frukosten blev till belåtenhet. Vila nu ordentligt på din enda lediga dag denna veckan.

2009-03-01 ♥ 21:59:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal