090331

skrivet: 2009-03-31 ♥ 19:54:37
Jag har inte hunnit blogga alls idag, jag har haft saker att göra hela dagen! På lunchen åkte jag och Niklas till Rhodos (en restaurang, inte stället) och åt god mat. Sedan jobbade jag lite till. Innan jag åkte hem gjorde jag några ärenden, bland annat hämtade jag mitt paket från inreda.com. De gröna fjärilsglasen är så fina! Och muffinsformarna är supersöta. Jag vet precis vad jag ska baka i dem och när. Man fick med en liten påse med tre godisar i också, en dumle och två Rollo-kolor. Det tyckte jag var trevligt! Av Nelly fick jag en äcklig klubba, Jag gillar inte klubbor, tänderna blir så sockriga. När jag kom hem tog jag och Colin en rask promenad i en timma och sedan tränade jag i 30 minuter. Gissa om jag är trött nu?! Jag har passat på att se på gårdagens Project Runway också. Vem är er favvis? Jag kan inte besämma mig riktigt ännu. Men Kenley (tror jag hon heter) verkar väldigt duktig.


Min mat. Fläskfilé och pasta med currysås.


Niklas mat. En pizza som heter Linda.


Glasens färg kommer inte riktigt fram på bilden. De är mycket mer gröna.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal