21.03

skrivet: 2009-03-01 ♥ 21:10:55
Jag har hunnit med ganska många saker idag! Jag har lagat pannkakor, sett på en film (Passengers, rätt bra!), tränat, gått promenad, sett på One tree hill och ätit Marabou mjölkchoklad, jobbat lite och varit ute med min magsjuka hund två gånger precis (kan bli fler..).  Jag kommer nog inte att vara så pigg imorgon men vad gör det när man bara ska jobba.
Nu ska jag göra iordning inför imorgon så jag får med mig alla jobbgrejer och kläder till sjukgymnastiken och allt annat som jag behöver. Sedan är det dags att sova, jag ska gå upp 05.00 imorgon. God natt!


Köksbordet har blivit arbetsplats


Sjuklingen ligger nedanför




Kommentarer
Camilla:

Stackars Er. Hoppas Colin blir bra i sin mage så du kan göra trevligare saker. Gonatt hoppas natten blir lugn. KRAM

2009-03-01 ♥ 21:55:36





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal