Bilkörning!

skrivet: 2009-03-06 ♥ 18:58:36
Jag har precis varit ute och övningskört med Niklas, Colin och Attila. Det var jätteroligt och jag var jätteduktig. Jag har svängt, blinkat, vänt om och bromsat. Det är så roligt att köra bil fast lite läskigt också. Jag vill inte att det ska komma någon annan bil eller någon människa och gå för då tror jag att jag ska köra på dem och då styr jag bilen dit automatiskt. Men det ska väl gå att träna bort!

Nu lagar vi mat, kyckling i ugn med ris står på menyn. Det är supergott och enkelt att göra.


Det var svårt att välja idag...


...men det blev I'm Indi-a mood for love till slut.



Kommentarer
Thomas:

Var snäll o slå din mamma en signal innan du övningskör nästa gång. Så hon inte är ute o cyklar samtidigt ;) Annars får du köra precis hur du vill

2009-03-06 ♥ 21:30:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal