Det enda negativa med att bo tillsammans med en kille.

skrivet: 2009-03-29 ♥ 20:44:59

Ibland önskar jag att jag bodde ensam. Inte för att jag inte vill bo med Niklas utan för att jag så hemskt gärna vill inreda vår lägenhet med rosa, glitter och saker med söta mönster på. Färg gör mig glad och jag måste ha det runt mig men det är inte så lätt att inreda i sina älsklingsfärger när det finns en kille med i bilden. Då får man kompromissa med andra fina färger som grönt och rött och, kanske om det går bra, lila. När vi köper hus ska jag ha minst två rum som jag inreder precis själv. Ett rum för alla kläder, skor, accessoarer, smycken, parfymer etc. där jag också ska ha ha ett stort sminkbord som jag ska sitta vid varje morgon i mina rosa tofflor med dunfjädrar på och min rosa morgonrock och sminka mig. I det andra rummet ska jag ha ett litet kontor med fina ljuslyktor, en bekväm soffa, min rosa dator och dess tillbehör och massa andra tjejiga saker som jag alltid drömt om. Det är inte alls så att han blir arg om jag köper tjejiga saker, det är mest jag som vill att han ska känna sig hemma här också, det får liksom inte bara se ut som att jag bor här. Vi är ju trots allt två personer och bådas stilar måste få vara med.

Niklas: Detta önskar jag mig!
Gröna glas, muffinsformar och brödrost från
www.inreda.com
Badrumsgrejer och dammvippa från
www.systerlycklig.se

PS. Det lilla gröna glaset och muffinsformarna är redan beställda!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal