Duktighetsfällan.

skrivet: 2009-03-18 ♥ 20:06:42
Jag sitter och läser i senaste ELLE. Förutom alla fina modereportage och artikeln om Chelsea flower show (hit måste jag åka någon gång, så mycket fina blommor!) har jag hittat något som jag tror att jag kan behöva. Kanske mer än ett par nya skor eller en ny klänning - Duktighetsfällan, en bok skriven av Aleksander Perski och Joanna Röse. Undertiteln lyder "en överlevnadshandbok för prestationsprinsessor", låter det som något jag behöver? Jag tror att alla som känner mig skulle svara ja på den frågan. Jag har blivit mycket bättre på att inte prestera hela tiden men det går nog inte riktigt att bota helt. Men om jag läser boken kanske jag kommer till insikt och det måste man väl göra för att kunna hjälpa sig själv? Så nu åker denna bok rakt in på förstaplats på min önskelista! (tillsammans med en biljett till Chelsea flower show 19-23 maj.)

Nu ska jag läsa om Paris Hiltons matlagning.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal