Génifique.

skrivet: 2009-03-24 ♥ 19:54:19

En till produkt jag har testat:

Génifique från Lancôme. Det är ett serum (ska läggas under dagkrämen) som stimulerar hudens produktion av proteiner, något som försämras med åren. Serumet kan användas av alla åldrar men man känner nog mest effekt om man har lite äldre hud så att säga. Det jag upplever när jag använder den är att det känns som att huden retuscheras när man masserar in den i ansiktet och det tycker jag är bra! Det gör att dagkrämen återfuktar på ett jämnare sätt = du få en perfekt yta att sminka på! Jag tycker att denna produkt är väldigt bra men om du inte är van vid hudvårdsprodukter rekommenderar jag en vanlig dagkräm till att börja med.
Kom ihåg: Ett serum får aldrig användas utan en dagkräm efteråt! Det är inte återfuktande.

Génifique.

Bild lånad från Lancôme.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal