Jag hatar att packa.

skrivet: 2009-03-03 ♥ 19:25:43

Imorgon ska jag på tjänsteresa på kvällen till Guldsmedshyttan. Vi är tre från mitt jobb som ska åka, de hämtar mig vid 18.30 och om jag ska hinna med hundpromenad, träning, dusch och kanske äta något måste jag förbereda packningen så mycket som möjligt idag. Jag tänkte först "jag ska ju bara sova en natt och sedan åka hem igen, man behöver väl inte ha med sig så mycket..?" och nu har jag skrivit upp det viktigaste på en lapp och det är ju ändå hur mycket som helst! Lena, som ska följa med, sade till mig att man bara behövde ha med sig ett ombyte och tandborste typ.. Det går ju inte.

Detta står på min "allra viktigaste sakerna"-lapp:
• Datorn + tillbehör
• Block + penna
• Schampo
• Balsam
• Duschtvål
• Body lotion
• Parfym
• Tandborste
• Tungskrapa
• Tandkräm x2
• Deodorant
• Bomullspads
• Tops
• Ansiktskräm
• Ögonkräm
• Ansiktsvatten
• Rengöring till ansiktet
• Hårborste
• Sminkborstar
• Hårfön
• Nagelfil
• Tofflor
• Mobil
• MP3
• Bok/korsord
• Klädborste
• Underkläder
• Kläder (pennkjol, prickigt linne, omlott-tröja, strumpbyxor)
• Skor
• Min klocka och smycken
• Kamera + sladd
• Smink

Har jag glömt något?

Allt som går att förbereda är nu packat och klart. Jag hatar att packa för man kan aldrig göra färdigt väskorna eftersom man ska använda halva innehållet på morgonen dagen efter.




Kommentarer
Camilla:

Lilla hjärtat, plocka bort hälften. Det går:)

2009-03-03 ♥ 20:31:32
Camilla:

Lilla hjärtat, plocka bort hälften. Det går:)

2009-03-03 ♥ 20:43:41
Thomas:

Ibland är det tur man är kille ;)

2009-03-03 ♥ 23:17:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal