Jag ska aldrig mer köpa Scan!

skrivet: 2009-03-17 ♥ 14:51:41

Usch, vad jag blir arg när jag hör nyheter om djurplågeri, det är det värsta jag vet! Idag har det uppdagats att Scan har skållat levande grisar till döds. Hur beter sig människor egentligen? Är verkligen pengar så himla viktigt att man måste skynda på och stressa så man missar att avliva djuren helt, innan man skållar kroppen? Vad är annars anledningen? Visst, det arbetar säkert sjuka människor på slakterier som inte har något emot att avliva djur eller till och med tycker om det men hur kan cheferna för ett så stort företag låta detta hända? De vet att konsumenterna blir upprörda när de får reda på sådana här saker! Och varför har personalen inte reagerat tidigare? Det är ju sjukt! Usch och fy på er, era ohumana MÖRDARE!

Läs hela artikeln på Aftonbladet här.


Kommentarer
Camilla:

Fruktansvärd händelse. Det uppdagas djurplågeri efter djurplågeri. Nu får det banne mej vara nog på denna front! Om grisar kunde tala funnes inga bacon. Upp till kamp för djurens rätt!!!!!

2009-03-17 ♥ 19:10:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal