Jag vill vara pigg!

skrivet: 2009-03-30 ♥ 19:20:54
När jag kom hem från akupunkturen var jag jättetrött och hängig. Man blir det när man ligger still i en halvtimma utan tröja i ett kallt rum med en otäck sjukhusfilt över sig och försöker hålla sig vaken. Sedan fryser man ännu mer på hemvägen och vill bara gå och lägga sig under en filt när man kommer hem. Så det gjorde jag när jag kom hem och passade på att titta på One tree hill och Gossip Girl. Båda avsnitten var bra idag! Nu har jag gosat lite med mina hundar. De har varit busiga en stund. Colin har dragit ur stoppningen ur sin kalkon. Attila ville leka med lite stoppning men då blev Colin missunsam för det var hans stoppning och började skälla. Men de lugnade ned sig ganska fort!

Jag tror att jag ska lägga mig i sängen och läsa tillsammans med Colin, Han hoppar alltid upp i sängen och lägger sig på Niklas sida när jag ska sova. Det tycker jag är mysigt!


Colin drar ur all stoppning ur sin goskalkon


Attila ville också leka med lite stoppning


Kommentarer
Carin H:

Ååh vilka söta hundar!



Tänkte tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign hos mig (http://www.carinh.se/2009/03/tavling-vinn-en-bloggdesign/).

2009-03-31 ♥ 12:31:17
blogg: http://www.carinh.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal