Körskolan på cd-rom.

skrivet: 2009-03-21 ♥ 19:51:54
Jag har gått igenom sex delar på min körskole-cd till datorn. Det gick hur bra som helst. Är det jag som är smart eller frågorna som är för lätta? Här ska ni få se mina FÖRSTA resultat:
PS. Jag har aldrig studerat vägmärken eller något annat.


Varningsmärken 40/40


Förbudsmärken 42/43


Påbudsmärken 9/11


Anvisningsmärken 27/29


Lokaliseringsmärken 62/70


Tilläggstavlor och symboler 34/35


Denna var lite svår - Trafikanvisningar 50/63

Om man svarar fel på en fråga är det bara att gå tillbaka och se vad som var rätt svar - sedan gör jag om testet och får alla rätt! Det är jätteroligt. Imorgon ska jag fortsätta med fler frågor. Det är så roligt att lära sig nya saker!


Kommentarer
Camilla:

Vad duktig du är på frågorna. Detta kommer att gå som en dans. Stolt mamma:)

2009-03-21 ♥ 20:04:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal