Lindesberg.

skrivet: 2009-03-04 ♥ 22:11:17
Just nu sitter jag på hotellet i Lindesberg och är jättetrött efter den långa bilresan (2 timmar och 30 minuter utan stopp). Vi stannade på Burger King i Laxå. Jag är inte så förtjust i sådan utemat men jag åt en hamburgare med minimorötter till och en Loka med hallonsmak. Den var rätt god. Jag har packat upp mina saker och ska snart försöka sova. Jag längtar redan hem till min egna säng. Jag gillar inte hotellsängar så mycket, dels är de begagnade dels bäddas de så där äckligt när man stoppar in täcket under madrassen så man får riva upp hela bäddningen eller slinka ner som en orm i en sovsäck. Nu ska jag ringa till Niklas och säga god natt och sedan sova. Ska jag gå upp halv 6 eller 6? Det får nog bli halv så slipper jag stressa. 
God natt! 




Fin heltäckningsmatta.. INTE.


Titta på sängkanten längst ned, hela underlakanet kommer att rivas upp...



Tur att vi ska bo på 4-stjärnigt hotell i Malta!


Kommentarer
anwen:

2 timmar och 30 minuter utan stopp..och så stannade ni på Burger King :)

2009-03-06 ♥ 16:38:33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal