Lördagsshopping.

skrivet: 2009-03-07 ♥ 14:11:07
Nu är vi hemma från stan. Jag har inte alls handlat många saker. Det fanns inte så mycket skojigt. Lidköping har några bra affärer men jag är inte så glad i att handla vårkläder faktiskt, jag gillar höstfärger mer. Och reorna stör mig lite grann också. Jag får nog vänta några veckor och se vad som kommit in då. Vårskor är ju superroligt att köpa men det hade inte alls kommit in mycket. Jag provade ett par Lacoste-ballerinaskor men de var lite för spetsiga ifram för min smak.
Jag hittade i alla fall lite saker inne på Lila Ella, fyra påsar med badpulver, ett doftljus, en nagelborste och två ljuslyktor. Sedan åkte vi till blomsteraffären. Jag köpte sju växter och en tidning där, Trädgård och Blommor - min favorit.

När vi kommer hem igen efter att ha övningskört lite ska jag plantera och göra iordning alla saker jag har köpt medan Niklas lagar mat. Jag ska få fläskfilé idag med hans goda potatisgratäng och lite rött vin till, mums!


Porslinsblomma, ampelilja, orkidé, tre gräsväxter och en palm


Doftljus, badpulver, nagelborste, tidning, ljuslyktor


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal