Måste planera bättre.

skrivet: 2009-03-11 ♥ 20:52:37

Idag har mitt huvud nästan kokat över med olika planeringstankar. Jag får egentligen inte planera eftersom jag mår så dåligt när det inte går som jag tänkt men jag mår väldigt bra av att planera när det väl fungerar så jag ska låta mig göra det i alla fall med garderingen att det inte gör någonting om planerna ändras i sista minut. Jag har väldigt mycket framför mig just nu och för tillfället känns det som att jag inte orkar med något av det. Om jag gör ett litet schema för resten av veckan så kanske jag kan få en del saker gjorda i alla fall och ha tid med viktigare saker nästa vecka.

Följande saker ska helst göras denna veckan
♦ Läsa Elle
♦ Sortera alla nyframkallade fotografier och sätta in dem i album
♦ Flytta över mina kläder till en annan garderob (vi möblerar om lite)
♦ Börja läsa körteori
♦ Övningsköra fredag och lördag
♦ Manikyr
♦ Se på Project Runway och 24 som jag spelat in

Nu när jag valt ut dessa saker kan börja bestämma vilka dagar jag ska göra dem. Imorgon kommer jag hem sent, då är det promenad med Colin som gäller och efter den måste jag gå och lägga mig. Alltså ingenting imorgon.
Fredag: Då ska jag handla. Efter det kan jag övningsköra en stund. När jag kommer hem kan jag läsa i Elle medan Niklas lagar mat och/eller se på Project Runway beroende på vad klockan blir.
 Lördag: Måste fram till stan och fylla på badrumsskåpet lite. Efter det blir det en stund övningskörning och kanske ett avsnitt 24. På kvällen ska jag vara kock.
Söndag: Träna, flytta kläder, se på 24 eller Project Runway om jag inte hunnit. Om jag orkar på eftermiddagen kan jag läsa körteori och/eller Elle om jag inte hunnit med det + sortera fotografier på kvällen samtidigt som jag ser på tv.

Jag valde bort manikyr och bättrar istället med samma färg imorgon.

Nu känns det bättre. Och det gör ingenting om planera ändras! Jag har ju garderat det mesta så om jag inte hinner det på fredag eller lördag gör jag det på söndag - om jag vill (det sista är viktigt)!


Kommentarer
Anonym:

<3 Project runway! Och Geishan på rulle är ju klockren! <3 Gesiha också!

2009-03-13 ♥ 22:33:02
blogg: http://elmerwaynehenley.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal