Min älskling.

skrivet: 2009-03-12 ♥ 16:30:40
Jag såg en tråkig artikel idag. Min favoritfotbollsspelare Andriy Shevchenko är tydligen årets största besvikelse i Italien. Jag tycker att det är elakt att behandla honom på det sättet efter allt han gjort för Milan i sin tidiga karriär. Visst, han har inte gjort så hemskt mycket bra sedan han kom tillbaka till Milan å andra sidan har han inte fått spela så många matcher (bara två ligamatcher från start)! Hur ska man kunna prestera något om man inte ens får försöka är min fråga? Det kanske inte är så lätt att göra mål när man byts in i 85:e minuten.

Jag tror att Sheva skulle bli mycket bättre och mer motiverad igen om han faktiskt fick chansen att spela!

Vill ni läsa artikeln, klicka på länken.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportchansen/article4340686.ab



Kommentarer
Thomas:

Den tunga verkligheten för fotbollspelare, ära och dyrkan får dom bara när dom presterar på topp,trevligt med fotbollsintresserade tjejer ,fast du ska hålla på din mammas lag Arsenal

2009-03-12 ♥ 19:02:21
Sara:

svar: min mamma håller inte på arsenal! hon är madridista precis som jag!

2009-03-13 ♥ 07:17:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal