Min nya favoritfilm.

skrivet: 2009-03-04 ♥ 17:38:44
Igår såg jag på The Duchess med Kiera Knightley och Ralph Fiennes. Den var superbra. Jag älskar kostymfilmer där karaktärerna är rika och bor i fina slott och har betjänter. Jag tror att jag har varit en societetsdam under 1800-talet i ett annat liv. (Jag har även varit militär under andra världskriget, rysk eller tysk vet jag inte men jag tror rysk. Men det kan vi ta en annan gång.) Filmen var hur som helst helt perfekt. Jag kunde inte sluta titta. Jag cyklade på min Orbitrek till de första 40 minutrarna och sedan skyndade jag mig in i duschen så jag kunde se klart resten. Jag rekommenderar denna film till alla!




Bilderna är lånade från www.instyle.co.uk

Modet är det finaste. Jag önskar att det kunde komma tillbaka. Då skulle jag gå omkring så här jämt, minus de vitpudrade perukerna, jag vill ha mitt mörka hår. Det är så välklätt och perfekt! Och tänk att ha en påkläderska och en egen frisör/sminkös som gör iordning allting varje morgon. Och som tjej behöver man inte jobba, man kan bara gå omkring och vara fin. Det skulle jag tycka om!



Kommentarer
Camilla:

Håller med dej. Filmen är jättebra. Kramar till Dej:)

2009-03-04 ♥ 18:14:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal