Myskväll.

skrivet: 2009-03-08 ♥ 20:01:47

Vi har en riktigt myskväll jag och mamma. Vi har sett på Sex and the cityfilmen och ätit kinapuffar. Den var ganska bra men lite töntig stundtals, lite för mycket tjejfilm för mig kanske, jag är van vid lite mer action och pang pang om ni förstår vad jag menar. Det var många fina skor och klänningar dock, speciellt bröllopsklänningar!

Nu är det 24 Redemption som står på tur. Det är en film i min smak. 24 är en av mina favoritserier, det är så spännande och man slipper massa kärleksscener. Mamma dukar upp lite chips och dip just nu som vi ska ha till filmen och så har vi tänt ljus och plockat fram kuddar. Det enda som fattas nu är att Colin lägger sig snällt och vilar istället för att pipa med sin leksak.

Det har varit en jätterolig dag för övrigt och jag har fått god lunch (hamburgare med hemmalagade pannbiffar) och mitt favoritbröd till kvällsmat (tekakor från Gamlestans bageri).


Vov vov

  
Mysiga ljus, mammas fina porslinsblomma, trollhassel


Min galna collie och världens bästa mamma



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal