One tree hill och Gossip Girl.

skrivet: 2009-03-23 ♥ 18:34:29

Efter mitt  lilla träningspass blev det mat. Jag åt alldeles för mycket som vanligt. Men det gjorde ingenting för jag har inte mått så bra ikväll så jag har inte rört mig så mycket ändå. Jag och Niklas har tittat på One tree hill och Gossip Girl. Han är så snäll och tittar på det med mig även fast det är tjejprogram. Jag tror att han tycker att det är lite spännande innerst inne precis som jag ville se hur Ice Road Truckers slutade.

Nu ska vi lägga oss i soffan och se på en film. Men först ska jag lägga ut lite bilder från idag.


Köttfärssås med makaroner. Dags att byta ut tallriken? Äsch, man äter väl inte på kanten heller.


Vårknopp!


Min söta cykel Hjulia. Rosa såklart.

Förresten! Jag fick en present av Niklas idag! Jag älskar presenter så jag blev förstås superglad. Jag är ju rentav en prickskytteexpert på Call of Duty och därför passar denna gåva mig perfekt;


SNIPER - No need to run.. You'll only die tired.
Finns att beställa här.

Jag lovar att modella med den till helgen så ni får se hur söt jag är i den!


Kommentarer
Anonym:

Jäkligt bra text ,den får nog inhandlas kan ge lite respekt när man ska in på arbetsförmedlingen

2009-03-23 ♥ 18:53:05
Sara:

svar: tycker jag låter som en bra idé!

2009-03-24 ♥ 06:29:11
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal