På fredagar är jag alltid trött.

skrivet: 2009-03-20 ♥ 17:23:37

Hej!

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på Agnes och väntar på middagen. Niklas lagar lax och potatis, det ska bli jättegott, jag har varit hungrig hela dagen. Det tråkigt med fredagar är att jag alltid är så trött. Jag skulle kunna gå och lägga mig och sova flera timmar just nu känns det som. Jag ska nog vila lite efter jag ätit mat. Vi ska få lite besök sedan och då vill jag vara pigg. Jimmy, Robban och Michel kommer hit, vi ska spela lite olika spel! Det ska bli roligt! Vi har flera olika som vi fått i julklapp. Jag kommer vinna!

Jag bloggar igen ikväll när jag blivit lite piggare. Hej då!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal