Snöig söndag.

skrivet: 2009-03-08 ♥ 11:16:40
Vad det snöar idag! Visst, det är jättemysigt fast jag hade hoppas på att det skulle bli vår nu. Jag längtar till alla knoppar, grönt gräs, fågelkvitter och att få plantera blommor i fina krukor utanför min dörr.

Idag ska jag och Colin gå till min mamma. Vi ska vara där hela dagen och sova där inatt. Det ska bli jätteroligt. När jag är hos in mamma blir det alltid god mat, kvällsmat och massa godis på kvällen, tänk Gilmore Girls. Vi ska se på film hela kvällen, Sex and the city-filmen och 24-filmen Redemption (tror jag den heter).
Jag bloggar därifrån i eftermiddag. Nu ska jag packa och leka med mina hundar en stund!


Kommentarer
Anonym:

Välkommen om en stund mitt hjärta. Vilken mysdag vi kommer att få. Synd att det snöar med tanke på hundpromenaden senare. Ses snart!!! KRAAM:)

2009-03-08 ♥ 11:51:27
Thomas:

Ta nu en massa bilder gärna när mammsen spelar gitarr osv fota även hennes nygjorda skivor ,sugen på att få se dom i bra bildkvalite med ,ha det så trevligt .

2009-03-08 ♥ 12:53:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal