Spakväll.

skrivet: 2009-03-09 ♥ 17:41:10
Idag har jag inte känt mig riktigt på topp, jag har haft en fuldag som jag kallar det. Därför har jag bestämt mig för att ha en spakväll så jag blir glad och mår bra igen. Jag ska bada med lavendelpulver med eteriska oljor som har lugnande och motiverande effekt och lägga en rengörande ansiktsmask och avsluta med en fuktighetsmask som jag låter vara på under natten.


Rengöringsmask från Dior, fuktmask från Lancôme, lavendelpulver till badet, handgjort doftljus ÄnglaVingar från Klockargården


Har ni sett denna förresten, Geisha på rulle?!

 


Kommentarer
Camilla:

Den där rullen såg inte helt äcklig ut:) Ha en skön kväll mitt hjärta!

2009-03-09 ♥ 19:10:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal