Städare eller massös?

skrivet: 2009-03-16 ♥ 11:58:28
Jag har funderat på en sak och kommit fram till en slutsats; när man håller på och städar, plockar, tvättar, vattnar blommor etc. så får man ofta ont i ryggen och om man hållt igång en hel dag brukar man ha lite ont i kroppen dagen efter. Jag talar mest utifrån mina egna erfarenheter men jag antar att det är fler än jag som har dessa problem. I alla fall, då tänkte jag så här att när jag har köpt mitt egna hus i framtiden (jag ska ha ett herrgårdsliknande hus med minst 7 rum och stor gräsmatta) då ska jag antingen ha städhjälp eller en privat massös. Om man väljer att städa själv behöver man få helkroppsmassage dagen efter och väljer man att inte städa själv så får man helt enkelt betala för det men då slipper man att ha ont överallt!
Vad tror ni är bäst? Jag är lite emot att andra människor plockar i mina saker men fritiden man får och kan spendera med sina djur/barn/pojkvän är faktiskt ovärdelig.


Kommentarer
Thomas:

Är man tillräckligt rik så skaffar man nog bägge delarna ,annars håller jag med dej inte kul o ha nån som rotar bland ens saker

2009-03-16 ♥ 12:56:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal