Vad ska ni äta till frukost?

skrivet: 2009-03-29 ♥ 09:30:36
Jag sitter i köket och funderar på vad jag ska äta till frukost och hur jag ska planera min dag och om jag ska planera den överhuvudtaget. Det känns jobbigt att en timma bara försvunnit. Det är så mycket man vill hinna med på söndagarna, speciellt när det är den enda lediga dagen jag har denna veckan. Jag ska nog ringa till mamma och fråga om hon vill hälsa på mig i eftermiddag. Vi kan göra manikyr och pedikyr med mina nya nagellack!

Jag kan ringa medan jag plockar fram frukost. Då sparar jag lite tid!

Hur mysigt lät det där på en vilosöndag? Jag orkar inte med mig själv ibland. Sluta planera för guds skull!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal