090504

skrivet: 2009-05-04 ♥ 20:37:14
Idag har jag haft en ganska tuff dag. Först 8 timmars jobb (med en rolig utflykt till taket på lunchen) och sedan teori på körskolan en timma. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som hade gjort min älsklingsrätt till mig när jag kom hem. Det var supergott! Sedan låg han i soffan med mig och tittade på One tree hill och Gossip Girl. Det tycker jag att han ska få en eloge för! Det var dock mysigt så jag tror inte att han led så där jättemycket. Nu ska jag krypa ner i sängen för jag har huvudvärk och det bästa botemedlet mot huvudvärk är sömn! Tycker jag i alla fall.

När jag och Niklas satt i soffan kom han på att jag har väldigt små fingrar. Och ännu mindre jämfört med hans. Han ville ta en bild för att det såg så roligt ut så jag får väl lägga ut den här så ni får se. Han har inte speciellt stora fingrar enligt mig så ni inte tror att han har världens största händer nu. De är ganska små faktiskt, normala och lagom.


Niklas tummar och mitt vänstra lillfinger

Mums!!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal