090513

skrivet: 2009-05-13 ♥ 20:37:05
Vilken lång dag! Efter mitt jobb åkte jag till körskolan och lärde mig massa saker om stadskörning. Sedan cyklade jag hem och gick en långpromenad med Colin. När jag kom hem tränade jag på min Orbitrek i 30 minuter och efter det dammade jag hela lägenheten. Jag har alltså gjort mycket bra saker idag men knappt hunnit med mig själv. Jag ska se lite på tv innan jag går och lägger mig. Jag har fastnat i Det Okända, det är med Terry idag, det enda bra mediumet i det programmet.

Imorgon är äntligen Niklas ledig. Jag föreslog att vi skulle gå en skogspromenad när jag kommer hem imorgon. Hoppas vi hinner med det. Jag vill gärna vara ute en stund efter jag har jobbat eftersom jag sitter inne hela dagen. Jag har en ganska jobbig dag framför mig dessutom. Två möten och massa annat att hinna med.

Colin ligger på golvet och stirrar på mig. Vill han leka kanske?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal