Älvaslaget.

skrivet: 2009-05-16 ♥ 17:15:08
Nu har jag kommit hem från Älvaslaget (brännbollsturneringen). Det gick ganska bra för Niklas lag men de gick inte vidare till åttondelsfinal. De mötte några av de allra bästa lagen och vann nästan över dem så rätt bra var de ju! Vi har även hunnit med en hundpromenad till affären där vi köpte lite godis till Eurovision ikväll. Sedan satt vi på balkongen och myste en stund i solen. Mitt ansikte bränner just nu så det var verkligen dags att gå in. Niklas har åkt iväg för att hämta thailändsk mat till oss, det ska bli jättegott, jag har inte ätit sedan imorses!


Lagets tröjor, vad gillar ni texten?
(Niklas är inte bagare på Fazer, han jobbar på expeditionen.)

Och så här söta såg de ut. Niklas är i mitten med gröna strumpor.

Här sitter jag och fryser. Jag hade en jacka över benen och en tröja knuten runt smalbenen. Det blåste iskall vind!

Denna humlan vilade på ett blad på vår balkong. Söt va?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal