Bra start på dagen.

skrivet: 2009-05-01 ♥ 09:55:08
Idag hade jag en fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade. Jag har drömt mardrömmar som vanligt och jag kände att jag hade spänt käken. Jag tog en alvedon och konstaterade att jag inte kände för att jogga. Så jag tog med mig Colin ut på en promenad istället. Det är så mysigt att gå promenad på morgonen när det är röda dagar för det är nästan ingen annan ute vid den tiden. Om man går ut mellan 7.00-8.00 kan man se någon enstaka bil eller en annan tokig människa som är ute och motionerar men det är allt! Om man går ut mellan 8.00-9.00 är det lite mer rörelse, i synnerhet när det kommer till hundar. Hur som helst, promenaden var jätteskön bortsett från att min högra ansiktshalva reagerade på allt pollen. Jag hade gått förbi ganska många björkar och blommande buskar och det blev väl lite för mycket antar jag. Jag är inte alls allergisk men jag kan känna av det om det är mycket i luften. Stackars alla allergiker! Så där gick jag och snörvlade med näsan och torkade mitt högra öga gång på gång. När vi nästan var hemma stötte vi på en samling med hussar, mattar och sex hundar. Vi hälsade en liten stund sedan fick jag skynda mig hem och snyta näsan.


Skogen utanför min lägenhet

Colin på promenad

En bild på  mig från igår. Vi köpte glass efter jag slutat jobba. Den var god!


Kommentarer
petter:

Ser god ut också! Jag börjar misstänka att jag är pollenallergisk tyvärr, har varit förkyld typ 3 veckor liksom, hmm, kanske, kanske inte..



2009-05-01 ♥ 11:06:22
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal